Bure^ Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Hejsan jag är på Vattentemplet i Ocarina of Time Vad ska man göra?? Det är jätte svårt Jag har typ kollat alla rum som MAN KAN gå in till jag har klarat lite typ träffa Zora Tjejen men SNÄLLA! :medieval: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Kolla på fusk för Zelda, där finns en guide :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 När du träffat Ruto ska du gå in i rummet, hämta saken som var där, gå tillbaks ut ur rummet, gå fram till triforcesymbolen och spela zeldas lullaby där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 vad bra du förklarar då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 jag har typ fastnat där vid zoragrejen jag också och det tog mej 14 dagar att klura ut vad man skulle göra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (redigerat) Kolla på min Zeldaguide. Draghon: Nöjd? Redigerat 27 Mars 2005 av Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Lägg upp en länk till den istället för att bara nämna den i förbifarten! Annars får du en varning för 1.11.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg