Bure^ Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 I vår skola har det kommit nya regler för att några dumskallar har med sina mobiler så dom retar upp lärarna och Våra lärare dampar om dom ser en mp3 runt halsen på nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lubb-lisa Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 haha.. får man inte ha mp3?!?! eeh ok.. sjukt.. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Haha, vi får ha både och, dock inte mobil på lektionerna men MP3 får vi ha på vissa lektioner. Sen brukar vi sitta och ringa till varann på lektionerna bara för att reta lärarna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 vi får ha mobil fast inte påslagen på lektionerna. mp3 får vi ha, fast inte på prov eller genomgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Vi får inte ha Jag går i samma skola som king_of_cheats Men jag har aldrig haft med mig den. Om jag hade det så skulle jag inte lyssna nåt på lärarna Det gör jag ändå inte :P Skoja bara Lyssnar altid på lärarna, kanks einter om detr är ett tråkigt ämne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Trollis Du går i min klass du är min bästa vänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Vi får ha mobil men inte ha på dom på lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Vi får ha mobil med, men inte påslagna. Annars får man bjuda på sockerkaka nästa vecka den lektionen som telefon ringde.. :). Därför har man aldrig med mobilen XD. Inte för att jag har en fungerande, men men.. <_<. Mp3 får vi ha. Som jag sagt i någon tidigare tråd, kan det vara en fördel på t.ex historieprov då det bara är till att läsa in 20 sidor på Mp3n och lyssna.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Alla borde få ha mobilen med på ljudlös Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Alla borde få ha mobilen med på ljudlös vi får det men om det ringer 3 gånger på en lektion så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 så så............................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Asså vi Har REGLER om att man inte får ha :( Om man har får vår lärare UltraDamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.