Gäst YoTo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Vi har typ alla mobiler och Mp3 spelare med oss.. Jag har t.o.m två Mp3 spelare.. Våran skola är kewl, men den är fortfarande dålig.. <_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 8 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Det är jätte jobbigt på vår skola. Vi får inte gå på rasterna och köpa godis. Ingen Mobil då tar läraren den. Mp3- Då får han Ultra Mega Ultimate Super Haxxor Damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Vi måste ha mobil stängd hela skoltiden ända tills skolan fast vi har det i smyg. Mp3 får bara dem som går i 6:an ha men inte dem som är under 6:an fast vi bryr oss inte visar ej respekt för lärarna knäcker dem hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 orka skolan , f*n prov varje dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Mjo Mp3 o Mobil e tillåtet..Dock ej mobil på lektionerna (ganska självklart?) Men mp3 på typ alla lektioner utom föreläsningar och prov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Det är jätte jobbigt på vår skola. Vi får inte gå på rasterna och köpa godis. Ingen Mobil då tar läraren den. Mp3- Då får han Ultra Mega Ultimate Super Haxxor Damp Vi får köpa godis från 6:an och uppåt, eran skola verkar vara lite orättvis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 på ett prov hade jag spelat in svaren i mp3n å så lyssnade jag så fick jag mvg jag gjorde mig till på 2 eller 1 tal :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Ni vet att det kommer upptäckas, att när ni har ett liknande prov, och har sämre resultat, så ser man det. Det är också bara dumt, det är bevis på att man inte är särskilt smart i skolan, om ni måste fuska.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 jag sägeer bara att jag har pluggat på till det provet våran lärare e dumm i uvet han har en stor röv haka jag å min kompis brukar reta han så han drar för han e så j*vla jobbig och så har han ett stort j*vla hål i pannan!!! helt j*vla sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Men Lärare är som dom är, dom vill alltid ha fint och prydligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 jag sägeer bara att jag har pluggat på till det provet våran lärare e dumm i uvet han har en stor röv haka jag å min kompis brukar reta han så han drar för han e så j*vla jobbig och så har han ett stort j*vla hål i pannan!!! helt j*vla sjukt Vilken mönsterelev du är, reta din lärare för hans utseende och fuska i proven... <_< Angående själva frågan; vi får ha mp3 på vanliga lektioner, och mobiler har vi inte på. Eftersom läraren inte heller har det så känns det självklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Vi får inte varken ha MP3 eller mobil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.