Hoppa till innehåll

Mp3 I Skolan + Mobil


Bure^

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är jätte jobbigt på vår skola. Vi får inte gå på rasterna och köpa godis. Ingen Mobil då tar läraren den. Mp3- Då får han Ultra Mega Ultimate Super Haxxor Damp

 

 

Vi får köpa godis från 6:an och uppåt, eran skola verkar vara lite orättvis..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni vet att det kommer upptäckas, att när ni har ett liknande prov, och har sämre resultat, så ser man det.

 

Det är också bara dumt, det är bevis på att man inte är särskilt smart i skolan, om ni måste fuska.. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ganton

jag sägeer bara att jag har pluggat på till det provet våran lärare e dumm i uvet han har en stor röv haka jag å min kompis brukar reta han så han drar för han e så j*vla jobbig och så har han ett stort j*vla hål i pannan!!! helt j*vla sjukt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag sägeer bara att jag har pluggat på till det provet våran lärare e dumm i uvet han har en stor röv haka jag å min kompis brukar reta han så han drar för han e så j*vla jobbig och så har han ett stort j*vla hål i pannan!!! helt j*vla sjukt

 

Vilken mönsterelev du är, reta din lärare för hans utseende och fuska i proven... <_<

 

 

Angående själva frågan; vi får ha mp3 på vanliga lektioner, och mobiler har vi inte på. Eftersom läraren inte heller har det så känns det självklart...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...