Simpsons Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag tycker att denna sida har börjat funka lite slöt, det tar ganska lång tid att komma i på sidan..vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 håller med! och ibland får man upp "Fatal error" maximum access time 60 seconds eller nåt sånnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 men jag trycker bara på krysset och väntar lite så funkar det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Som sagt servern som får mycket och göra ibland och vi skulle behöva en ny server men just nu finns ingen ekonomi för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Vad jag vet är den som segast runt 18-20 tiden. Bryr mig inte ens om att försöka gå in då....för mycket folk inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Okej, men nu vet jag vad det är iaf :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag med... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 (redigerat) har ni en egen server? vilken sorts? Redigerat 11 Mars 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Ja. Sidan är lite knepig ibland. Trist med pengar, admin ? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 :/, jobbigt när man inte kan gå in :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jo. Det är det. Hjälp till med pengarna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 hur ser ekonomin ut då? och vad har ni för server nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.