Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 jag skulle enkelt kunna bränna ut 10terrabyte, bara jag skulle haft en snabbare uppkoppling. om man gör som våran familj, när det fungerar, så kopplar vi upp oss 4 datorer och delar på alla hårddiskar. säg att du laddar ner varje ny film som kommer, varenda bra skiva och alla program. jag är rädd för att jag skulle kunna ta 10 terrabyte med bara musik x( - om jag skulle kunnat ladda ner, förstås. Men jag menar att man inte kan tanka ut 10tb i veckan hur läng som helst. Efter ett tag så kommer ju man ha laddat ner allt som går att ladda ner. (för det kommer väl inte ut 10tb ny musik/veckan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 jo. lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Det kommer väl ut mycket mer än 10tb i veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Jora, helt klart. Dessutom finns det hur mkt skit som helst inom musikvärlden du kan tanka.. Du kan säkert tanka 500 låtar med en unge som grinar om du tycker det är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Det är bra. Ner med APB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Ja exakt! Ner med APB! Jag har till och med en sån dära stöd piratbyrån skrivbordsunderlägg! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Haha, ja med. APB, internets hitler. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 APB suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Aaa, ja vet. Egentligen varför vill dom ha bort piratbyrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 För dom tycker att alla rika pampar ska bli ännu rikare och att alla småsparare ska göra dom rika. Det lär vara därför iaf. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Men det är väl lite konstigt eller hur?! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Fråga APB, dom kommer säga att det är bra. Men APB är ju dumma så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.