KazeN Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag trodde Rockstar väntar med GTA serien för att göra ett bilspel innan eller har jag fel? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag trodde Rockstar väntar med GTA serien för att göra ett bilspel innan eller har jag fel? :huh: det nya gta kommer inte på ett tag dom hinner göra ett bilspel före Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Ja, det stämmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Ja, det stämmer Alla städer i gta sa liknar dom som finns i verkligheten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Kanske lite onödig tråd, men jag undrar när gta state of europe kommer. Har hört att det ska komma 2007. Vet nån något så SKRIV! :) Gta:state Of Europa låter coolt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Kanske lite onödig tråd, men jag undrar när gta state of europe kommer. Har hört att det ska komma 2007. Vet nån något så SKRIV! :) Ja,coolt :cool: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Hatar Jack Thompson.. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Hatar Jack Thompson.. :angry: Vad har det med nya gta att göra??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Ja, det stämmer jag va i san andreas dan efter fick jag spelet kunde alla vägar typ santa maria stranden va jätte lik winewood skylten står där helt fantastit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 jag va i los angeles i santa monic.Sen när jag kom hem kollade jag på gta sa bilder på ign då såg jag tivolit och stranden och vårat hotel coolt finns winewood me i sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 jag va i los angeles i santa monic.Sen när jag kom hem kollade jag på gta sa bilder på ign då såg jag tivolit och stranden och vårat hotel coolt finns winewood me i sa? Visste inte du att vinewood va med i spelet??!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Hollywood heter ju Vinewood på sa. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg