joaacim Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Även om jag körde på lätt så är det helt enkelt för lätt att ta sig in i Minas Tirith! Man behöver bara döda Gandalf med en slunga så finns det typ inget försvar på muren! Och när man är Goda tycker jag att det är för lätt att hålla Mordor ute! :blink: Citera
Nemerlon Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Hur gör man för att spela banorna efter att man laddat ner dom :huh: Citera
cola_alex Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 HUR LADDAR MAN NER BANORRRRR?? DU ÄR VÄRLDENS SNÄLLASTE OM DU SÄGER JAG BÖNAR Citera
Kraver Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Vart ska man spara banorna man laddat ner. Citera
Gäst Soffan Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Skrivet 17 Mars 2005 Gå in på "Documents and Settings" och Gå in på din användare. Om du inte fixat så du kan se Osynliga filer så finns den inte där. Men om du har det så ska du bara trycka på "Application Data" och där borde det finnas en Mapp som heter "Mina Slaget Om Midgård-filer". För att få fram osynliga filer; Verktyg --> Mappalternativ --> Visning --> Och klicka på Visa Dolda filer och mappar. Citera
Kraver Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Skrivet 17 Mars 2005 Men vart i "mina slaget om midgård filer" ska jag lägga den. Citera
Gäst star-wars älskaren Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Skrivet 17 Mars 2005 De är mycket lättare att bli medlem online och sen köra banor som heter: Shire Helms deep minas tirith och så vidare. DÅ kan man köra dem på skärmytsling Citera
Gäst Soffan Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Skrivet 17 Mars 2005 star-wars älskaren: Har försökt bli medlem ONline men det har itne funkat för mig :( Xbox_master: Du lägger dem i "Maps" vad jag vet. Citera
Kraver Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Skrivet 18 Mars 2005 Jag har gjort det men när jag ska starta skärmytsling så stängs spelet av. Vad gör jag för fel. :blink: Citera
jerkan Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Skrivet 18 Mars 2005 Jag har gjort det men när jag ska starta skärmytsling så stängs spelet av. Vad gör jag för fel. :blink: som ja sade i mitt PM som jag skickade till dig Citera
Gäst Soffan Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Skrivet 18 Mars 2005 Jag har gjort det men när jag ska starta skärmytsling så stängs spelet av. Vad gör jag för fel. :blink: Du får gärna säga det till alla andra. Det finns nog andra personer med exakt samma problem som Xbox_master har. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.