jerkan Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Skrivet 18 Mars 2005 Sry... du tar bort en fil som heter skirmish och är en .ini fil som ligger i C:\användarnamn\documents and settings\application data\slaget om midgård :D Citera
Kraver Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Skrivet 18 Mars 2005 Vill någon här köra Minas tirith (7 våningar) över nätet ??? Citera
Nemerlon Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Skrivet 18 Mars 2005 Vill någon här köra Minas tirith (7 våningar) över nätet ??? JAG!! Citera
Nemerlon Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Skrivet 18 Mars 2005 Sry... du tar bort en fil som heter skirmish och är en .ini fil som ligger i C:\användarnamn\documents and settings\application data\slaget om midgård :D Vilken av dom där skirmisharna ska man ta bort jag har tre. Citera
Kraver Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Skrivet 19 Mars 2005 Har nån av er någon mod så att man får pengar och komandopoäng ??? Skulle behöva. Citera
joaacim Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Skrivet 19 Mars 2005 Vill någon här köra Minas tirith (7 våningar) över nätet ??? Ja. Msn? Citera
joaacim Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Skrivet 19 Mars 2005 Sry... du tar bort en fil som heter skirmish och är en .ini fil som ligger i C:\användarnamn\documents and settings\application data\slaget om midgård :D Ursäkta att jag inte fattar men varför ska man ta bort den? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.