Xade Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Håller nån med om att fel låt vann? Las Vegas :cry: var dålig enligt mig, själv tycker jag Nanne Grönvall :P skulle vunnit! Ska aldrig se detta igen, svergie kan ju inte rösta. Dessutom låter de utlänningar vara med :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Ehh, jag tycker Las Vegas var bäst. Men det var ju ändå bara med typ 3 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Las Vegas ÄGDE ALLT DEN ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Nej, Nanne Grönvall var bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Ja, Nanne Grönvall var helt klart bäst. Jag var så säker på att hon skulle vinna efter de där 134 poängen T_T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Martin Stenmark är sjukt bra sångare. Men det är Nanne Grönvall också. Tyvärr så var det mest tonårsflickor framför tv-apparaterna idag. Och inte rutinerade, tjocka män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Vadå att det kom som en chock att han vann..helt otippat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 tycker Las vegas var en av de bästa låtarna. men shirley clamp (lr hur det nu stavas) var kanske lite bättre... martin stenmark var inte helt otippad, många trodde att han skulle kunna vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Så låter det alltid. "Fel låt vann." Svenskar blir aldrig nöjda. Jag har inte hört alla låtarna, men av de jag hört var Nordman bäst. Däremot tyckte min flickvän att Stenmarck var bäst. Fast det beror väl på att hon blir alldeles till sig när hon ser honom. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_confused.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Han var bäst. Kanske inte direkt en "Schlager" men annars var den väldigt bra. Alcasar skulle kunnat vunna utomlands p.g.a dom är ganska kända. Men Las Vegas kommer nog komma ganska högt upp i listan. Den mäst "Schlager" låten var Du och Jag mot världen! Men Las Vegas Var ju favorit både bland tittarna och Juryn. + ALLA "småtjejer" röstade på Jimmy Jansson p.g.a dom tyckte han var "snygg". Las Vegas Var så klart bäst. Shirley Clamp var ganska bra. A diffrent kind of love var också bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 # 21 har en flickvän :D. Grattis. Sitta och hålla handen till Melodifestival, romantiskt värre. Ni som nu tycker att fel låt vann, och tyckte Nanne Grönvall vart bäst. Ringde ni ens och röstade ? Verkade inte så.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 # 21 har en flickvän :D. Grattis. Sitta och hålla handen till Melodifestival, romantiskt värre. Ni som nu tycker att fel låt vann, och tyckte Nanne Grönvall vart bäst. Ringde ni ens och röstade ? Verkade inte så.. =/ Nanne fick ju flest röster från tittarna, men jag tvekar på att alla här inne ringde och röstade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.