TreQ Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) Vilket Tycker ni va bäst Halo eller Halo 2 . Jag tycker att det dåliga med halo 2 är att man inte får välja server man ska spela på .... Man slumpar ju bára det tycker jag är dåligt...... Vad tycker ni? :gitarr: Vad tycker ni? :meddum: Redigerat 14 Mars 2005 av TreQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Halo 2 var bättre gjort, men personligen tyckte jag mer om 1an. Halo 2 var inget superspel som Halo var. Men ändå nåt jag rekommenderar hos alla Xboxinnehavare. Det jag tyckte var sämst med Halo 2 var upplägget, att man kunde spela som Arbiter och company. Endast Master Chief som hjälte i 3an, perfekt. Styrningen tyckte jag var knepig i 2an också, men inget att whajna över. Halo alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snajder_korken? Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Har bara spelat 1an så ni kan gissa villket jag tycker e bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Det är jobbigt att siktet inte sitter i mitten på skärmen på 2:an. Det är liksom lite längre ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jag tycker mer om 1an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 2an är ju bättre, men vissa saker kan vara lite dåliga i det spleet men dessutom hjar jag inte spelat 1an jag har sett på när folk spelar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Halo 2 är det ända som jag har testa mycket så jag säger Halo 2 HJar bara testa 1 en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_suger Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Vilket Tycker ni va bäst Halo eller Halo 2 . Jag tycker att det dåliga med halo 2 är att man inte får välja server man ska spela på .... Man slumpar ju bára det tycker jag är dåligt...... Vad tycker ni? :gitarr: Vad tycker ni? :meddum: halo suger man springer runt på ett j*vla cyckel däck uti rymden...(ENLIGT MEJ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 du har väl inte äns testat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Svar: HALO. Det gammla hedliga vet ni :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg