TreQ Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) Vilket Tycker ni va bäst Halo eller Halo 2 . Jag tycker att det dåliga med halo 2 är att man inte får välja server man ska spela på .... Man slumpar ju bára det tycker jag är dåligt...... Vad tycker ni? :gitarr: Vad tycker ni? :meddum: Redigerat 14 Mars 2005 av TreQ
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Skrivet 14 Mars 2005 Halo 2 var bättre gjort, men personligen tyckte jag mer om 1an. Halo 2 var inget superspel som Halo var. Men ändå nåt jag rekommenderar hos alla Xboxinnehavare. Det jag tyckte var sämst med Halo 2 var upplägget, att man kunde spela som Arbiter och company. Endast Master Chief som hjälte i 3an, perfekt. Styrningen tyckte jag var knepig i 2an också, men inget att whajna över. Halo alltså.
Snajder_korken? Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Har bara spelat 1an så ni kan gissa villket jag tycker e bäst.
wetter Skrivet 9 April 2005 Rapport Skrivet 9 April 2005 Det är jobbigt att siktet inte sitter i mitten på skärmen på 2:an. Det är liksom lite längre ner.
Lander Skrivet 10 April 2005 Rapport Skrivet 10 April 2005 2an är ju bättre, men vissa saker kan vara lite dåliga i det spleet men dessutom hjar jag inte spelat 1an jag har sett på när folk spelar det.
Skinnpytte Skrivet 10 April 2005 Rapport Skrivet 10 April 2005 Halo 2 är det ända som jag har testa mycket så jag säger Halo 2 HJar bara testa 1 en gång
gamecube_suger Skrivet 12 April 2005 Rapport Skrivet 12 April 2005 Vilket Tycker ni va bäst Halo eller Halo 2 . Jag tycker att det dåliga med halo 2 är att man inte får välja server man ska spela på .... Man slumpar ju bára det tycker jag är dåligt...... Vad tycker ni? :gitarr: Vad tycker ni? :meddum: halo suger man springer runt på ett j*vla cyckel däck uti rymden...(ENLIGT MEJ)
Rekommendera inlägg