The Moose Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Ja då kan det vara förståligt.En ren olycka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Varför tog du inte ner skärmen så det blev Sleep mode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 jag viste inte att man kunde göra det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Läser alltid den tråkiga instruktionsboken först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Läser alltid den tråkiga instruktionsboken först. Jag skulle dö om jag tappade mitt DS i snön!!! Egentligen... ha inte DS:et igång när du går till en vän nästa gång. För då kanske det sker en värre olycka... Du kanske tappar den i en vattenpöl som är djupare än den djupaste platsen i världen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Läser alltid den tråkiga instruktionsboken först. orkar inte :zzz: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Helre läsa en tråkig instruktionsbok än en trasig ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 men det e inte trasigt jag bytte in det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Bra att du gjorde det i rättan tid! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Ångående den sega L-knappen . Jag har spillt samma sak men på tngentbordet. Så ett tips försök torka bort med vattnen iinnan det klibbar sig annars får du torka så gott det går. Prova också att plocka iisär din DS . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Det påminner mig när min lillebror la ett tuggummi i sitt Game Boy Color. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Han var inne i spelet lr ville hanj*vlas med brorsan? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg