LuddE Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 ja, jag var en av dem tusentals som tyckte att den såg/ser ut som skit.. Men det finns så mycket mer än utseendet att klaga på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 1. Fatta , Nintendo DS är en spelkonsoll med bra spelutbud och bra spel. DS säljer mycket bättre en PSP. PSP har inte fått många bra spel. Playstation fanboys., snacket om grafik och våld håller inte ( Resident Evil Deadly Silence till DS rå). 2. Jag tycker synd att DS ser utr som den gör då den är en fantastisk maskin. 3. Nintendo har vad ni kallar fanboys kallar <våldspel> och Barnspel vad menar ni Mario passar alla åldrar och man kan väll inte bara ha krigspel. Ni måste mogna ni har fel uppfattnig! 4. Nintendo för alltid! Jag vill lämna lyckan åt himmelen! Väx upp n0fear och alla andra fanboys! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag har ett DS, men jag skulle gärna vilja ha ett PSP. Men man kan kolla på film och lyssna på musik på ett DS också, men då måste man ha en speciell sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 PsP värkar ju helt klart bäst :D För man kan göra mer än att spela spel på den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Har båda, PSP är TRÅKIGT!!! DS är MARIOKUL! (vad nu det betyder) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Ds! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 (redigerat) JAG TYCKER DS !!! DET FINNS JÄTTE ROLIGA SPEL TILL DET DET ÄR BRA GRAFIK OCH SÅ HAR DEN EN TUCH SKÄRM OCKSÅ !!!! SÅ JAG SÄGER !!!!!!!! DS !!!!!!!!!!! Redigerat 5 Januari 2006 av TheKingOfEvil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonXD Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 DS är bäst! DS = :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 PSP!!! lätt de äger zoxy har en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 jag har båda och dom är lika bra men psp har bätre spel hitills Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) Jag har bara ett Nintendo DS jag tvivlade på att önska mig det i julklapp jag trodde inte det skulle vara så bra. Men jag hade fel den var riktigt bra och det är en underbar spelmaskin, Många bra spel kommer att komma tex: Metroid prime Hunters, Resident Evil Deadly Sillence, New Super Mario Bros, Animal Crossing Wild World, m.m Ett stort plus på DS är att det finns 2 skärmar en för touch screen, och den andra för spelets bild. Då får man heller inte glömma att man kan spela online på Nintendo DS och det är en väldigt bra sak som är bland det bästa.. Nintendo DS är ett självklart val att välja som spelkonsoll enligt mej. Redigerat 8 Januari 2006 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aelgen Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Själv hade jag troligtvis satsat på PSP då den har fler möjligheter, dock så har ju nintendo alltid haft sina egna spel och dessa brukar kunna vara rätt roliga med. Så man får väl väga mellan dessa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg