waddis Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Eftersom detta är ett DS forum är det väl onödigt att fråga de eftersom alla här har DS och förmodligen kommer dom flesta att säga DS såklart :meddum: //Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 ds är bättre det är därför alla säger ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Jag tycker Nintendo DS... PSP är tyvärr inget för mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Tyvärr så har ju nästan ingen här spelat psp och dem flesta har ju köpt ds som skiver här....(inte säger dem att något är dåligt som dem köpt för 1400:-) Så dem flesta säger ds för att dem har inte en aning om hur bra psp är (inte jag heller men jag ska köpa en när jag åker till New York) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag har sett vilka spel som ska komma ut till psp och det var bara pussel spel inget annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 :/ bara pussel spel? Wipeout pure Ridge racers Tony hawk underground 2 remix Twisted metal head on Spiderman 2 Need for speed underground:rivals Fifa Untold legends Dynasty warriors Tiger woods Darkstalkers chronicle NFL street 2 World tour soccer NBA street ATV offroad fury NBA 2005 MLB Gretzky NHL 2005 Hot shots golf fler spel som inte släppts än.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) [::[_]::] Köp DS [+[_]::] Redigerat 1 Juni 2005 av PCH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Köp DS den e faktist ganska kul men pennan å dual screen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Hade varit roligare att sett resultatet om alla här hade haft båda! Det är svårt att säga att psp är dålig när man har spelat på den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag kommer inte att vilja köpa PSP direkt. Jag växte upp med Nintendo kan man säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag gillar Nintendo väldigt mycket men jag köpte PSP ändå, och den äger! Orka köpa något som man ser ,redan innan man spelat på det, att det är kasst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag gillar Nintendo väldigt mycket men jag köpte PSP ändå, och den äger! Orka köpa något som man ser ,redan innan man spelat på det, att det är kasst... Tycker samma sak om PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg