LuddE Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Att den äger eller det jag tycker om ds? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Gah strunt i det men jag kan inte skaffa PSP om den kommer ut snart för jag har slut på pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Det är lungt, den kommer i September...(1:a) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolagrisen Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 vaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolman4 Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Jag har Nintendo DS jag väntar på att Animal Crossing ska komma till DS!Men om du ska köpa PSP elle DS det beror på din spel smack om du gillar udda spel så köp DS!Men jag tycker DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lilla_björnen Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 jag har sett vilka spel som ska komma ut till psp och det var bara pussel spel inget annat rövhål heller, där får du tänka om din lilla lilla lilla ds-jävel. PSP är bättre på alla sätt och vänster men om du vill hålla på o spela super mario o pokemon kan du sticka upp din lilla skitgrafikskonsoll upp i röven. Hällre nolla en ds-fjolla!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 rövhål heller, där får du tänka om din lilla lilla lilla ds-jävel. PSP är bättre på alla sätt och vänster men om du vill hålla på o spela super mario o pokemon kan du sticka upp din lilla skitgrafikskonsoll upp i röven. Hällre nolla en ds-fjolla!!! jag tror dom flästa på ds forumet tycker att du kan göra så med psp och ds har bätre grafik än psp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 rövhål heller, där får du tänka om din lilla lilla lilla ds-jävel. PSP är bättre på alla sätt och vänster men om du vill hålla på o spela super mario o pokemon kan du sticka upp din lilla skitgrafikskonsoll upp i röven. Hällre nolla en ds-fjolla!!! jag tror dom flästa på ds forumet tycker att du kan göra så med psp och ds har bätre grafik än psp :P <{POST_SNAPBACK}> n00b DS har sämre grafik en PSP , PSP har ps2 grafik och NDS har N64 grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Fast det är inte riktigt lika bra som PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Nej och ds har inte lika bra som Nintendo 64! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Fast det är inte riktigt lika bra som PS2 Det är det väl jag har sett det i egna ögon.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Det är mer som ps1 fast lite mitt i mellan , vissa spel är otrlogit snygga och ser nästan ut som på ps2! t.ex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg