Thunder Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 När får man luigi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 i "spökbanan" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 i "spökbanan" det passar iaf från luigis mansion på gc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 på NDS också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Vilken bana har letat jätte länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Är det spökbanan? Iaf om det är det ska du in i gången du kan in i när du klarat bowser gå rakt fram och du ser ett spöke följ efter han och du kommer på slottets baksida ett av spökena har en sak i sig slå det spöket när han inte är genomskinlig då dör han sen ska du in i den lilla saken då är du i spökbanan.Så är det på N64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Boo med "grejen" i är lite större än dom andra. När du har tillgång till trappan kan du få Luigi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Och för att få trappan ska du klara första banan. (döda alla boos och sen big boo) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag har till gång till trappan men var e han? Jag har bara hittat mössan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) Något rum på övervåningen. Där hänger en tavla på luigi. Hoppa in i den. Redigerat 19 Mars 2005 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Tack har hittat den Men när jag letade efter han i tavlan tog batterina slut Jag tycker den ska pipa lite innan stängs av Så man hinner spara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flydiverny Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Den har redan en funktion som gör att lampan lyser rött titta på det och sätt i laddaren? Svårare än så är det ju inte eller stäng av och ladda. Och man ser ju ganska lätt om den börjar lysa rött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg