Jimpa_93 Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jag undar bara om jag e den enda som lyssnar på europe. alla mina komppisar tycker jag e konstig för jag lyssnar på musik som var poppis för 20 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 jag kommer ihåg att jag tycker att en va bra men jag vet inte vilken det va dom har väll gort en typ "the final countdown"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 domm har jort massor bland annat "the final countdown" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 den tycker jag e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jag tycker alla e bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jag lyssnar på 25 år gammal musik som t.ex Iron Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Det är dina kompisar som är konstiga. :P Europe äger! B) Jag såg en konsert med de för en herrans många år sedan. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 intresseklubben noterar, "en herrans massa år sedan". :P Nä, men jag tycker Europe är bra likaså iron maiden =). Inget fel med att gilla äldre musik då dom inte är så nyskapande nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Det är dina kompisar som är konstiga. :P Europe äger! B) Jag såg en konsert med de för en herrans många år sedan. :P jag hade för mej att du var ganska ung..... men visst europe e bra särsklit " final count down" och "carrie" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 18 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 vet ni om europe ska jöra non mer turne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) Jag lyssnar oftast på gammal musik bla Europe, jag lyssnar till och med på Beatles mm :D :cool: Mycket av den nya musiken är datagjord och då låter det ej bra.. Redigerat 19 Mars 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 jag menar om dom slutat för got asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.