Slasktratt Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag lyssnar ibland på Caféjazz från tidigt 1900-tal B). Det är fint.. ;). Så jag tycker inte att du är så konstig.. Men Europe, vetifasen.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 men europe har väll gjort you hot to have faith för inte så längesen. den är väll inte särskilt gammal eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 två saker varför jag inte lyssnar på dom 1: dom var poppis för 20 år sen 2: DET ÄR INTE HÅRDROCK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Yooo Jag lyssnar mest på Gamla godingar från 70-80 talet ;) Men jag lyssnar också på SlipKnoT och The Hives m.m :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Europe lyssnar jag inte mkt på men Iron Maiden och Aerosmith m.m det går an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 AeroSmith - I don´t want to miss a Thing ÄR KUNG VÄRSTA TRYCKAREN PÅ DISCON! ;) ;) ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 två saker varför jag inte lyssnar på dom 1: dom var poppis för 20 år sen 2: DET ÄR INTE HÅRDROCK det e visste rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 men inte hårdrock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 jodu det e det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 i vissa låtar spelar de lite hårdare men allt är inte hårdrock.jag gillar dreamer,prisoners in paradise,the time has come,girl from lebanon och final countdown mest.de har en konsert i gbg i november där de kommer att spela låter som har det lite äldre soundet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 dom har väl gjort en ny skiva just nu, å så håller väl dom på med en turne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Jag undar bara om jag e den enda som lyssnar på europe. alla mina komppisar tycker jag e konstig för jag lyssnar på musik som var poppis för 20 år sedan. Du är inte konstig, det är dina kompisar som är konstiga. Bara för att de var som bäst för 20 år sedan betyder inte det att de inte fortfarande kan vara populära. Redigerat 28 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.