Gäst Jovve^ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Vilka spel finns det till NDS egentligen?kan ni säga det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Super Mario 64 DS, Ett av dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 wario ware touched Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Spel som är ute: http://www.nintendo.se/templates/05.asp?sida=767 Spel som ska komma ut: http://www.nintendo.se/templates/05.asp?sida=756 Kolla på de sidorna så får du reda på datum etc ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Rayman DS, Spiderman2 m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 pokemon dash ps. det rockar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 New mario bros FFCC m.m Dom sidorna som Manga master skickade var bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Naruto_Rockar vad gör man på Pkmn Dash?? eller jag vet ju ungefär men kan du förklara lite närmare..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Pokémon Dash tycks (enligt mig) vara ett ganska vanligt racingspel, även om konceptet med ett pokémon-racing-spel är lite originellt så verkar det inte så intressant. Dess utom, nu borde vi tänka på hur många all-stars som har fått egna racingspel... Link är väl härnäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Naruto_Rockar vad gör man på Pkmn Dash?? eller jag vet ju ungefär men kan du förklara lite närmare..?? man ska köra tävling mot andra pokemon så ska man simma springa åka luftballong och sånt så måste man ta checkpoints och så finns det power up och sånt faktiskt lite roligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 jag ska kanske köpa pokemon dash men jag e inget pokemon freak så jag tror att jag kommer att tröttna direkt på det för alla andra pokemon spel är as tråkiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Yu-Gi-Oh!: Nightmare Troubadour verkar vara väldigt intressant! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg