LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 kommer det komma ett nytt zelda spel till ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 det vet ingen än så länge men zelda är ju ett all star spel så det tror jag hoppas det inte är ett 4swords spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 det vet ingen än så länge men zelda är ju ett all star spel så det tror jag hoppas det inte är ett 4swords spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 (redigerat) det vet ingen än så länge men zelda är ju ett all star spel så det tror jag hoppas det inte är ett 4swords spel varför kommer det så många inlägg Redigerat 16 Mars 2005 av mr.x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 17 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 för att du tryckte många ggr eller så faka sig datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 datan facka sig då för jag trykte inte 3gg :o :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 (redigerat) Det kanske kommer ett zelda och det tror jag. För Zelda är en av dom känndaste Nintendo gubbarna. Och varför skulle dom inte göra ett zelda spel då? Redigerat 18 Mars 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flydiverny Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Det kommer komma Zelda spel ja och tror/har hört att det kommer ett 4 swords så man kan spela multiplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jo det kommer komma ett zelda spel till DS.Jag såg det på IGN.COM:s lista på spel som ska släppas till NDS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) Ohh lite coolt ett Zelda spel ska komma. då ska jag köpa det :) Redigerat 22 Mars 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Ohh lite coolt ett Zelda spel ska komma. då ska jag köpa det jag med jag ska köpa det direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag ska köpa det om det kommer(första Zelda jag har köpt då) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg