Lander Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Grafiken påminner mig om Mario Kart Double Dash!!. Jag håller med. Det är från MKDD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 du sa att du hade två bilder var är den andra? :huh: dom där är ju samma bild ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Ja men han kanske trodde det var 2 men förresten spelar det ingen roll för man får även se hur det ser ut i självaste spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 MKDS ser bra ut.Men jag tänker skaffa SM64DS först. (Super mario 64 DS) :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 du sa att du hade två bilder var är den andra? dom där är ju samma bild jag har 2 bilder men den andra bilden är för stor så jag kan inte sätta in den :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 sorry för dubbel inlägg men här kommer en film om mario kart ds klicka Här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Nej, det är inte alls samma som Mario kart 64. Grafik kvaliten är det enda som är likt hyfsat likt. Här finns nya banor mm. Det kommer även ytterligare ett nytt Mario Kart...fast på Arkad:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gummi_gubbe Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 (redigerat) LOL!jag har vetat om det där i snart ett år. :angry: Redigerat 23 Mars 2005 av gummi_gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Mario Kart DS kommer ungefär att vara samma som Mario Kart 64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Mario Kart DS kommer ungefär att vara samma som Mario Kart 64. neeee det finns nya bilar nya banor och nya gubbar som inte fanns på mario kart 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Det kommer kanske vara online( det står iaf det) http://www.gamespot.com/ds/driving/mariokartds/techinfo.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Mario Kart DS är baserat på MK: DD motiv men det är en förare. Och det kommer gå att spela online via "hotspots". Angående Mario kart spelet i Arkad hallar så heter spelet Mario Kart Grand Prix om jag inte har fel. Och det är gjort av triforce Nintendo Namco och ett till företag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg