Gäst abu Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Om man har t.ex en droppskugga och köper en "tabort effekt". Kommer man då få sin droppskugga eller försvinner den. Annars mister man idf 2300fm + 50fm för tabort effekten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Vet inte riktigt hur du menar, men om du har köpt en droppskugga och har använt den så har du en droppskugga. Men om du vill ta bort den köper du sakeen ta bort effekt. Sedan går du in på mina saker och använder den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 om du har droppskugga och köper ta bort effekt har du ingen effekt längre. ta bort effekt är bara till för om du vill byta effekt, då måste du ta bort din gamla. eller om du inte vill ha någon effekt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 (redigerat) Hallå? Läs! .. Det står: om ni inte vet så svara inte och det första jag ser ät ju detta. >_> Vet inte riktigt hur du menar quoted from Salzalada. .. Godag trähantag..! ^^ Redigerat 16 Mars 2005 av 176-671 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jo, jag vet hur man gör för att ta bort droppskugga, men jag fattade inte riktigt hur du menade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Min namneffekt försvann.. Bara :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 jag ser din namneffekt... du kanske har bytt webbläsare till firefox? där syns de inte... använder IE tillfälligt eftersom att jag måste starta om datorn för att öppna firefox...:angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jaså.. Bytade webbläsare till Opera eftersom varken IE eller FF funkade på min risburk så bra, hör dock inte till ämnet. Back to topic, tack Nico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Det är som nico säger ;) Jag själv hade Kursivt Teckensnitt och när jag använde Ta-bort-effekt så försvann den helt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.