Hoppa till innehåll

2,0 Mbit/s


Gäst willeo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag klarar mej utmärkt på 0.5Mbit, men då är det något fel på min uppkoppling så att jag laddar minst i ca 200kb/s. Det har förekommit att jag har laddat en ca 150Mb stor fil i 8000Kb/s dvs 8Mb per sekund, jag fick ner den på ca 30 sekunder. Fast hastigheten gick ganska snabbt ner till 4000kb/s dvs 4Mb per sekund.

 

Köp BBBs 10 lr 24Mbit. Det är billigt oxå ca 300-400:-/mån. Om du köper innan den 30nde mars får du ett modem + switch gratis.

Redigerat av Mandarin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag klarar mej utmärkt på 0.5Mbit, men då är det något fel på min uppkoppling så att jag laddar minst i ca 200kb/s. Det har förekommit att jag har laddat en ca 150Mb stor fil i 8000Kb/s dvs 8Mb per sekund, jag fick ner den på ca 30 sekunder.

 

Köp BBBs 10 lr 24Mbit. Det är billigt oxå ca 300-400:-/mån. Om du köper innan den 30nde mars får du ett modem + switch gratis.

 

 

 

tog du det från dc++?? och det funka? säkert... jag tror det va fake shar och det har blivit för mig några gåner så jag va upe i 12 mb/s <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag klarar mej utmärkt på 0.5Mbit, men då är det något fel på min uppkoppling så att jag laddar minst i ca 200kb/s. Det har förekommit att jag har laddat en ca 150Mb stor fil i 8000Kb/s dvs 8Mb per sekund, jag fick ner den på ca 30 sekunder.

 

Köp BBBs 10 lr 24Mbit. Det är billigt oxå ca 300-400:-/mån. Om du köper innan den 30nde mars får du ett modem + switch gratis.

 

NEJ ja tog det från fileplanet å filen funkade hur j*vla bra som helst !! Det gick i 8000kb/s !! det brukar gå i ca 200kb/s och då från tex fileplanet, download.com, filefront och filen funkar alltid !! Om du inte tror mej kan ja skicka dej en bild på det !!

Redigerat av Mandarin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag klarar mej utmärkt på 0.5Mbit, men då är det något fel på min uppkoppling så att jag laddar minst i ca 200kb/s. Det har förekommit att jag har laddat en ca 150Mb stor fil i 8000Kb/s dvs 8Mb per sekund, jag fick ner den på ca 30 sekunder.

 

Köp BBBs 10 lr 24Mbit. Det är billigt oxå ca 300-400:-/mån. Om du köper innan den 30nde mars får du ett modem + switch gratis.

 

 

 

 

men du tror det!! det snabbaste att ladda från e bit comet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...