CiR3 Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 (redigerat) Sova, Åka bräda, Lyssna på musik och spela bas Redigerat 20 Mars 2005 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 åka upp till idre och åka snowblades hela dagarna på påsk lovet ska man ju inte bara sitta hemma och sova,kolla på film och spela spel! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Än så länge så här in på påsklovet har jag varvat ett och ett halvt Xbox-spel, slösurfat i massor, sovit och sett filmer. Snön och kylan försvann helt igår, så jag var ute och åkte skateboard. Lär väl bli det hela dagen i dag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 var bor du mellanmjölk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Mellanskåne. Så centralt i nedre Sverige man kan komma. Hurså ? Ska du våldta mig ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Hittisl har jag vart me kompisar o lyssnat på en j*vlans massa musik :) Idag har jag ingen om vad ja ska göra..får la ta o ringa någon snart...Tjoohoo imorrn e min bas färdig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 uhm.... i 2 veckor ska jag spela tibia(troligen skafa promotion), äta/dricka stark thai-nudel soppa..... o juste lyssna på sonic musik som jag bara gör på lovet =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.