Kebab Nisse Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 (redigerat) är det någon här på fuska som har WoW??? och hur betalar ni.... med kredit kort eller sånna där kod kort man kan köpa??? Redigerat 22 Mars 2005 av Kebab Nisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 * Räcker upp handen och skriker: JAG HAR! * Först när jag registrerade mig så var ju första månaden gratis, men man var tvungen att skriva in sitt kreditkortsnummer... Nu ska jag köpa Gaming card ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Jag har också wow och jag kan säga att de ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 (redigerat) Jag har inte Wow men jag ska köpa det så fort affärerna får in det igen. Blizzard vågar inte släppa för många spel på en gång eftersom deras servar inte skulle klara det. Men allt eftersom servrarna utvecklas släpper de nya spel. Har spelat det hos min kompis å det äger hårt !! För att få första månaden gratis behöver man inte fylla i sitt kreditkorts nummer lr gamingcard. Skriv bara in massa 1or så får man den första månaden gratis. Redigerat 18 Mars 2005 av Mandarin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag har WoW, lirar på servern "Shattered Hand" och heter Vlictor (ja, jag har ett L mellan V och I för dem som trodde att jag stavat fel...) Jag är ju trots allt nybörjare... adda mej! Vad innebär GamingCard då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Gamingcard är typ som ett kreditkort på nätet, fast man använder det till att betala spel, såsom i WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 jag har wow det äger alla som är alice kan joina min klan man måste va en dwarf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag har inte Wow men jag ska köpa det så fort affärerna får in det igen. Blizzard vågar inte släppa för många spel på en gång eftersom deras servar inte skulle klara det. Men allt eftersom servrarna utvecklas släpper de nya spel. Har spelat det hos min kompis å det äger hårt !! För att få första månaden gratis behöver man inte fylla i sitt kreditkorts nummer lr gamingcard. Skriv bara in massa 1or så får man den första månaden gratis. är det inte fuska att bara skriva 1:or??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jag har WOW och kör på servern Skullcrasher och är en lvl 28(snart 29) Human Mage som heter Nevermoor så om du kör på skullcrasher som alliance kan du ju adda mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.