Avregistrerad Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) Kan nån ge mig en sida med bra pris på en handkontroll med: vibration, gummigrepp,"luftinsug" (så det inte blir svettigt), och om det går så vore det bra med trådlös..... :cool: Redigerat 19 Mars 2005 av Orzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 jag tror inte det finns isf är den asdyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 jag tror inte det finns isf är den asdyr Det finns det säkert, men du har rätt i att det kommer att vara svindyrtSka fösöka hitta nån sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Finns det kontroller med luftinsug till Gamecube ? *DRÄGGLA* Visa tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Det är ju det jag skulle vilja ha mest?? (det kan ju bli sevttigt :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Nintendo har väll inte gjort en sån kontrol lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Nintendo har väll inte gjort en sån kontrol lr? kanske jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Det är ju det jag skulle vilja ha mest?? (det kan ju bli sevttigt :P) Det blir bästan alltid svättigt när man spelar ett tag :gitarr: Iaf för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 för mig med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Hallå, skulle vi hjälpa han eller prata.. .. -.- Men jag är j*vligt osäker att det finns luftinsug.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 ok.. synd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag kan kolla. Nepp jag hittade tyvär ingen. Mne du kan ju alltid fråga i närmsta affär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg