knibbe Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 det finns en bugg till dekrim så man får pengar hur ska jag göra för att få den??? den finns det vet jag kom inte ok säg att den inte finns!!! :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 jag vet att någon kan vf svarar ingen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 De kanske har tagit bort buggen? :P Eller så vet ingen om buggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Finns ingen bugg om det ^^ Ingen har kunnat använda en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 ja klart det finns en bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Det var en stor razzia där på dekrim för ett tag där dom tog bort en massa pengar från flera användare för dom hade använt eller misstänkts ha använt den buggen och jag skulle gissa att dom fixade den buggen på samma gång för att folk inte ska kunna använda den i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thend Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 jag kan hjälpa om jag får filen adda O_Sallad@hot... på msn!!! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) tror oxå de tagit bort den, många användare förlorade bilar, fabriker, pengar mm i razzian, det var inte bara de som misstänktes nåt vidare, nästan alla blev av med något. kom på en sak - kolla engelska sidan (.co.uk) den kanske inte är uppdaterad än. har man tur så... men vet inte hur den används tyvärr, buggen altså. Redigerat 24 Mars 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 buggen har inte tagits bort... ok så alla vet jag vill ha den för detta e en fusk sida så jag vill fuska!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
balin_5 Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag kan hjälpa med bugg men om ni addar mig och ger mig en (steam account + lösenord) så säger jag hur man gör Adda mig [email protected] :ph34r: :cool: <_< bara dom som har (steam account + lösenord) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag förlorade en passa pengar i razzian, min resturang försvann som jag känade cirka 13 trilljoner per natt :(... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 Jag kan hjälpa med bugg men om ni addar mig och ger mig en (steam account + lösenord) så säger jag hur man gör Adda mig [email protected] :ph34r: :cool: <_< bara dom som har (steam account + lösenord) Tro själv, asså banna puckot =@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.