Gäst GTA-PALLE** Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 varför funkar det inte att lägga in fusk jag får inget medelande...varför ??????????? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag fick heller inget meddelande och måste vänta cirka 12 timmar förren fusket godkändes <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 jag skickade in ett fusk förra veckan men jag har inte fått ett meddelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Ni kanske skriver fusket vart man ska kommentera ett annat fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Ni kanske skriver fusket vart man ska kommentera ett annat fusk? nej jag tryckte där det står lägg in ett fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Ni kanske skriver fusket vart man ska kommentera ett annat fusk? Jag skickade in fusk...har inte fått nåt meddelande på tre veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Ni kanske skriver fusket vart man ska kommentera ett annat fusk? Dem kasnke har så mycket att göra så att dem inte skickar ut ett meddelande till er utan bara godkänner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 kan man ta bort fusket som man har laggt in?????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Nej, såklart. Bara Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Palle: Det går att ta bort fusket. Skicka länken med fuskaet till en moderator/Admin, och säg att de ska ta bort fusket, så fixar de det! Shark: Du har delvis rätt, men mer delar fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Ibland vissas det inte att man fått ett Brev men om du kollar i inboxen så kan ni hitta ett PM i slutet eller i början av inboxen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.