Shark Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 När jag går upp på forum. fuska.se så kommer det alltid upp en ruta där det står: "inget svar vid försök med kontakt med fuska.se" Ni som har skaffat Firefox, händer det er oxå, eller? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) När jag går upp på forum. fuska.se så kommer det alltid upp en ruta där det står: "inget svar vid försök med kontakt med fuska.se" Ni som har skaffat Firefox, händer det er oxå, eller? :huh: Det som händer är exakt det som står i rutan. Fuska svarar inte när du försöker ansluta till den. Beror mest troligt på att sidan är överbelastad eller att den är kraschad för tillfället. Redigerat 19 Mars 2005 av Jokinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 www4 som var nere idag pga. något strömavbrott i serverhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Men jag tryckte inte på fuska.se fliken! Men det löste sig nu genom att jag trycker på ett kryss o allt är OK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 samma hände för mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Det är som på IE. Fast där står det "Sidan kan inte hittas" eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 ja, men oftast brukar det ju i FF komma upp en ruta där det står att sidan inte hittades... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.