lundquist Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Skriv era favorit låtar i en 5 i topp lista. Jag tycker: 1.Amy Diamond - Whats in it for me... 2.Christian walz - Never be afraid agian... 3.Lars Winerbäck - Stakars... 4.Nic and the family - Hej monica... 5.Gyllende tider - Sommartider... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 1.Linkin Park-Crawling 2.Hammerfall-Blood bouned 3.50cent-Candy shop 4.Linkin Park-Somewhere I belong 5.In Flames-The quiet place Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 1. Kagrra - Tsumi to Batsu 2. Dir en Grey - Child Prey 3. Dir en Grey - Yurameki 4. Je*Reviens - Garden of E'den 5. Rentrer en Soi - Vision of You Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 1.Linkin Park - Figure 09 2.Simpleplan - Shut up 3.Linkin Park - Crawling 4.Linkin Park - Lying from you 5.Linkin Park - Pushing me away Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 1.Cradle of filth- Nymphetamine 2. Within Temptation- It´s Fear 3. The 69eyes- devils 4 The 69eyes- Christina Death 5 NightWish- The phantom on the opera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Just nu: 1. Slayer - Dead Skin Mask 2. Cradle of Filth - Nymphetamine(den på 5min) 3. Dark Tranquillity - Lost to Apathy 4. Anthrax - What Doesn't Die 5. Kreator - Enemy of God Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 För tillfället... 1. Green Day - Boulevard Of Broken Dreams 2. Nordman - Ödet Var Min Väg 3. Nanne Grönvall - Håll Om Mig 4. Jennifer Lopez - Get Right 5. The Lost Patrol - Alright Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the bullet Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) Just nu: 1. Doktor kosmos - le punkrocker 2. Pugh - bolla och rulla fram 3. Nationalteatern - bängen trålar 4. Nationalteatern - popens mussolinis 5. Boston - smokin Redigerat 22 Mars 2005 av the bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 just nu 50 Cent - If I Can't 50 Cent - P.I.M.P. 50 Cent - In Da Club Eminem - Just Lose It 50 Cent - Heat men jag har flera 100 låtar som är lika bra men jag bara tog nåra men som ni ser gillar jag Hip Hop och Rap och specielt 50 Cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 50 cent - what up gangsta 50 cent - heat 50 cent - many men eminem - patiently waiting 50 cent - in da club Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 1. Fireball-Deep Purple 2. One of us is gonna die young-The Ark 3. Fear of the dark-Iron Maiden 4. Tjuge pågar i bastun-Joddla med Siv 5. Balla Da Li-Boom Moxx feat. Linda O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Detta är de bästa låtarna sedan tidernas begynelse ! : 1.Guerilla radio ,"Rage against the machine" 2. As i am ," Dream theater" 3. Freedom," Rage against the machine" 4. War inside my head , " Dream theater " 5. . I . , " Meshuggah" Bättre låtar e svårt att hitta i denna galax!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.