isMaNnen Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 (redigerat) varför kan jag ej ringa till walez från svergie??med mobil dom säger att de e spärrat Redigerat 23 Mars 2005 av holalola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Vad är Walez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 wales kanske de stavas de är ett land i stor britanien <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Vilket kontantkort sponsras du av? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 vadå sponsras??Jag har telia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 varför kan jag ej ringa till walez från svergie??med mobil dom säger att de e spårrat är du lite cp? :unsure: :meddum: det är ett land (nOOb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 storbritanien är ett land men finns det länder i det landet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 till nice:varför e jag cp?de kan du isåfall själv vara till msxmsx:aa de finns länder i stor britanien där ligger england,wales,iralnd och skottland ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Nordirland holalola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Nej, det är England, Wales, Skottland och Nordirland. Irland är ett eget land. England, Wales, Skottland och Nordirland tillsammans bildar UK( United Kingdom ). United Kingdom= Förenade Kungariket Förenade Kungariket= EJ LAND Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 jo det är VISST LAND Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Nej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.