Avregistrerad Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 E det nån skillnad mellan vanliga Xbox eller Crystal versionen???? (inte utseendet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Nej, det är det inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Nä. Crystalversionen är nyare, modernare och dyrare bara. Därför har jag den inte.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 dyrare är den väl inte... Och tekniken är inte modernare... bara chassit möjligtvis... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) Jo. Den är dyrare, ska du få tag i orginalboxen nuförtiden får du leta efter en begagnad. Därför är Crystal dyrare. Tekniken är inte modernare, nej. Men modern är en titel. Den är modernare, eftersom orginalet utgick. Redigerat 24 Mars 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 den är bara snyggare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 där jag bor kan man köpa den svarta också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Den enda skillnaden är att den är genomskinlig.& vad menar du med den vanliga svarta för det finns 1.6 & 1.6b:or som är svarta också & dom är inte billigare bara för att dom är svarta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 :P He he, självklart har man ju Crystal och två st crystal handkontroller! Bara älskar Crystal..he he Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 "Crystal" har väl lite mer än 5000+ blocks (mer i minne/hårddisken). eller :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 dom har en 10gigs segate HDD. Och så har dom en ny video krets. Jag har också en cristal box,dom blir as snygga om man sätter in 2st blinkande hdd lampor & byter plats på kablarna i frontpanelen så att den lyser rött ist. för grönt,och så kan man sätta dioder i kontroll portarna. Jag har gjort det alla mina dioder lyser rött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Vad är en, "diod"??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg