hideo kojima Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Vad är en, "diod"??? :blink: det är ingenting som är skillnad mellan xbox chrystal och svart xbox det är bara att dom har bytat versionen bara att den ska se snygg ut och dyrare det är allt lickadant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Vad är en, "diod"??? :blink: Jag tycke inte riktigt att jag fick svaret på min fråga <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Xbox black och Xbox crystall är exakt likadana BARA och nu menar jag BARA SKALET är SKILNADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Vad är en, "diod"??? :blink: dioden i detta fallet är lampa runt eject-knappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Xbox black och Xbox crystall är exakt likadana BARA och nu menar jag BARA SKALET är SKILNADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stämmer ej.Det beror på vilken version man har.Dom ny cristal är 1.6,1.6b:or men det finns ett fåtal 1.4or okså Och skillnaden är moderkortet.Plus att dom nya alla 1.6or har färre kretsar så dom är billigare att tillverka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 men alla har samma prestanda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Xbox black och Xbox crystall är exakt likadana BARA och nu menar jag BARA SKALET är SKILNADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det är det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Crystal och svart är lika biliga i ebgames.Fannn red fox fatta det är också 10 gb i black och crystal fast man kan bara använda 8 av dem fattaaaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 när ska du fatta att det finns boxar med en 8 gigs hdd,men det är ytterst få. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 1.1:orna hade väll det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Crystal och svart är lika biliga i ebgames.Fannn red fox fatta det är också 10 gb i black och crystal fast man kan bara använda 8 av dem fattaaaaa det finns bara 10 gig på xbox det finns inte 8gig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 plus att 1.1orna hade en cpu fläkt också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg