LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Ok efter en 10 minuter lång msn konversation så gillar jag nu psp och ska köpa en i USA när jag åker dit! Fast jag tar inte tillbaka det jag sagt om ,psp fast jag ser det från andra vinklar nu.. PS: jag har ingen ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 jag skulle nog köpa PSP de verkar vara grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) Gör som jag, köp båda... då behöver du iallafall inte ångra dig ;) Fast för mig blir det nog att jag köper DS'en för spelens skull, medans jag köper PSP för dess funktioner. Men glöm inte en viktig sak med PSP! För att kunna ha musik, video och bilder på din PSP, måste du köpa till ett separat Minneskort (Memorystick DUO) för att kunna spara allt på, och dom korten är inte billiga kan jag säga... Ett 128 MB Memory Stick duo kostar c:a 399 kr. Och ni kan nog gissa att man inte får in så mycke musik och video på ett 128 MB kort... Samt att spelen också sparar på minneskortet... så inget minneskort.. ingen sparfunktion i spelet. Redigerat 29 Mars 2005 av Thunder Dragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 NDS owns.. Högre batterinivå, ej tônt spel, dubbel skärm, och den heter NDS! :visslar: NDS kostar mkt mindre, (som vanligt men alla nintendo spel.) (:)) PSP not owns.. Lägre batterinivå, ej tônt spel där heller, kostar mer, PSP har filmer *coolt* (;)) men som kostar ca dubbelst så mkt som en vanlig dvd film.. Buja NDS.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Nds - touch screen, stora möjligheter för wifi - spel. Man kan köra fyra spelare med bara ett exemplar av spelet. inbyggt minne (är det inte det alla vill ha, det lät så i xbox versus gc tråden iaf) dessutom är den billigare. Psp - vem tusan vill se på film på en tjugo minuters buss/tåg-resa. man hinner ju inte. Men kan va smart ifall du vill spela sonys spel men inte har en ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 vilket ska jag köpa???? nintendo DS eller PSP????????????? DS! DS! DS! DS! DS! DS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Skit samma vilken du köper du tröttnar ju ändå tillslut på dem..... Men du borde kanske vänta ett tag tills du vet vilka spel som släpps Fast jag ska nog köpa psp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 köpt ds den ska du köpa för att...den bara äger :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_buu Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 DS! Sony har inget i bärbara konsoll ämnet att göra! förresten skulle 37.6% av sidan köpa DS och bara 29.4% köpa PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.