Escain Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 2. Hur tycker ni det är att vara moderator? Kul, jobbigt eller vad?Det är väl ok, dock är det jobbigt när vissa gnällspikar börjar tjôta om man givit dem en varning. Då får man lust att ge dem en varning till, bara för att de ska vara tysta. Fast det har jag inte gjort. Ännu.... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Trollungen: Jag har då inte hört att vi inte får, men mest praktiskt är att behålla samma namn för att inte göra folk förvirrade. Draghon, instämmer helt där. Oerhört tröttsamt när folk inte nöjer sig med den förklaring de får. Men förr eller senare brukar de ge med sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 kan ni inte skriva; "sluta tjöta annars åker du på en varning till!". det skulle jag göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Jo, man vill ju det, men folk blir så upprörda och kräver en lång förklaring för att de ska förstå anledningen till att man gav en varning. Då svarar jag hellre någorlunda istället för att bli ännu mer osams. Jag är inte ute efter att bli osams med folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 hehe, skrev ett fint litet brev till #21 efter att jag åkt på en varning, dock skickade jag det aldrig.... insåg det meningslösa.... fråga till alla moderatorer..... vem av medlemmarna skulle ni helst se som ny moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 MIG såklart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 hehe, skrev ett fint litet brev till #21 efter att jag åkt på en varning, dock skickade jag det aldrig.... insåg det meningslösa.... fråga till alla moderatorer..... vem av medlemmarna skulle ni helst se som ny moderator Ragnarök eller NesseN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 kan ni inte skriva; "sluta tjöta annars åker du på en varning till!". det skulle jag göra. det har vissa allra redan gjort -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag har en fråga till #21: Vilket är det bästa Ishockeylaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag har en fråga till #21: Vilket är det bästa Ishockeylaget? Löven såklart. :P Frölunda var världens kanske bästa lag under säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag har en fråga till #21: Vilket är det bästa Ishockeylaget? Oki! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Jag väcker tråden men har samtidigt några frågor: 1.Kan ni se användarnas IP-nummer? 2.Kan ni väcka trådar utan att posta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.