Hoppa till innehåll

Moderatorer


nico

Rekommendera inlägg

  • Svar 212
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej.

Ingen på hela sidan kan se DITT lösenord, inte ens admin.

admin kan endast byta ditt lösenord till något annat, utan att veta vad ditt gamla lösen är ;)

Ditt lösenord är helt säkert förvarat i ditt minne och ingen annan ska få tag på det om du inte säger det eller om du får en keylogger i datorn...

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men är det inte Admin som byggt upp sidan?Det går väl alltid att ordna om man är kunnig. Själv kan ja knappast någonting om sånt där.

 

En sak tycker jag är tråkigt med ni moddar. Gillar ni spel överhuvud taget? Ser knappt era inlägg i spel trådar (om det inte är påpekelse på en lag eller låsning). #21 har jag aldrig sett skriva ett ord om spel ;)

 

PS. Admin tycker jag också borde svara på några frågor. Eller har han kanske någon mystisk annan användare=P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt spelintresse är väl halvdant. Spelar inte lika mycket som förr, pga t.ex. tidsbrist. En annan orsak är att jag egentligen inte får spela spel av mina föräldrar, men wtf, det har jag inte precis brytt mig om.

 

Om man söker äldre inlägg som jag har gjort så kan ni se att jag har skrivit en del som "spelhjälpsinlägg". I n64 och gba är det mest tror jag. Och jag hjälper fortfarande om jag har lust, tyvärr så är det mest för att jag inte minns detaljer så mycket som jag inte hjälper så mycket. ^^;;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här går det sällan en dag utan att jag spelar någonting. Tyvärr finns här nästan inga trådar om just det jag spelar och därför skriver jag sällan om något spel.

Pusselspel som Tetris eller de där söta bubbelspelen, lite allt möjligt över IT och GCspel, just nu Harvest Moon AwL eller Super Mario Sunshine. Annars varvar jag något gammalt SNESspel, som Zelda eller Mario.

Så jodå, jag spelar nästan varje dag men skriver däremot inte så mycket här i forumet.

 

Tidigare, när jag fortfarande spelade GBC, kunde jag i princip allt om Zeldaspelen till det, och skrev dagligen långa guider eller kortare hjälp till det. Men tyvärr har minnet svalnat och nu minns jag nästan ingenting längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS. Admin tycker jag också borde svara på några frågor. Eller har han kanske någon mystisk annan användare=P

hmm...det kanske är han så är alla moderatorer! eller så är han alla användare på forumet... (förutom jag då...). fast ne, det ä nog inte så...:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej.

Ingen på hela sidan kan se DITT lösenord, inte ens admin.

admin kan endast byta ditt lösenord till något annat, utan att veta vad ditt gamla lösen är ;)

Ditt lösenord är helt säkert förvarat i ditt minne och ingen annan ska få tag på det om du inte säger det eller om du får en keylogger i datorn...

 

Där tar du faktiskt fel. Admin kan kolla allas lösenord. För varje Community brukar vara uppbyggt och ha en databas där allt sparas. Och om man rotar igenom hela databasen kan man se hela användarens profil. Så han kan t.om radera alla användare eller ta bort forums inlägg genom databasen.

 

Men knappast att Admin skulle kolla lösenordet bara i nödfall :)

Jag fick ge mitt lösenord till Admin för att jag inte kunde logga in. Om han skulle t.ex göra nått med mitt lösenord som att ge ut det till folk skulle sidan få ett dåligt rykte ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...