Hoppa till innehåll

Moderatorer


nico

Rekommendera inlägg

2. Hur tycker ni det är att vara moderator? Kul, jobbigt eller vad?

Det är väl ok, dock är det jobbigt när vissa gnällspikar börjar tjôta om man givit dem en varning. Då får man lust att ge dem en varning till, bara för att de ska vara tysta.

Fast det har jag inte gjort. Ännu....

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 212
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Trollungen:

Jag har då inte hört att vi inte får, men mest praktiskt är att behålla samma namn för att inte göra folk förvirrade.

 

Draghon, instämmer helt där. Oerhört tröttsamt när folk inte nöjer sig med den förklaring de får. Men förr eller senare brukar de ge med sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, man vill ju det, men folk blir så upprörda och kräver en lång förklaring för att de ska förstå anledningen till att man gav en varning. Då svarar jag hellre någorlunda istället för att bli ännu mer osams. Jag är inte ute efter att bli osams med folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe, skrev ett fint litet brev till #21 efter att jag åkt på en varning, dock skickade jag det aldrig.... insåg det meningslösa....

 

fråga till alla moderatorer..... vem av medlemmarna skulle ni helst se som ny moderator

 

Ragnarök eller NesseN.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...