Bure^ Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Jag Har en fråga till alla mods och admin Hur länge har denna sida funnits? Jag vet att den hetat Fuskaren.webb.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Jag väcker tråden men har samtidigt några frågor: 1.Kan ni se användarnas IP-nummer? 2.Kan ni väcka trådar utan att posta? 1. Jomenvisst. 2. Bara om vi klistrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 (redigerat) En fråga till er alla moderatorer: Kan ni berätta hur & varför ni blev moderatorer? Och en annan fråga:Vad menas med Yttligare info på profilen? Redigerat 2 Maj 2005 av FisharMario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 1. Ja. 2. Med flygplan. 3. Dunno, om admin orkar. 4. Jaepp 5. Nej, jag är ingen tjyv. 6. Ja om admin ip bannar 7. Ja för sjutton 1. Nej 2. Nja, inte direkt 3. Tacos och Pizza.. 4. Studerar.. Numera Kalle Moreus officiella gittar roddare :D 6. 1 till 2 timmar om dagen. Hur jag blev mod: Admin frågade ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 blev du modd i dag NesseN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Ja det blev jag.. Eller snarare igår. Då förfrågan från admin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Jag Har en fråga till alla mods och admin Hur länge har denna sida funnits? Jag vet att den hetat Fuskaren.webb.se Rätare sagt Fuskarna.nu, vars fick du Fuskaren.webb.se ifrån? Grattis till modd platsen NesseN jag tror du kommer bli bra som modd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Ja det blev jag.. Eller snarare igår. Då förfrågan från admin.. Snyft, favorisering :'< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 1. Ja. 2. Med flygplan. 3. Dunno, om admin orkar. 4. Jaepp 5. Nej, jag är ingen tjyv. 6. Ja om admin ip bannar 7. Ja för sjutton 1. Nej 2. Nja, inte direkt 3. Tacos och Pizza.. 4. Studerar.. Numera Kalle Moreus officiella gittar roddare :D 6. 1 till 2 timmar om dagen. Hur jag blev mod: Admin frågade ;) eh... jag minns inte vilka frågor det var. dom får du nog skriva dit för att man ska komma ihåg... andra var typ om ni kan flyga osv osv. men dom det bara står japp är lite klurigare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Kaz: Står i första inlägget ;).. MeM: :'< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 de stämmer ju, nästan iallafall ^^ eller nja :P, aja grattis. ja vet att du längtade för att få svara i denna tråden.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 "Den dag NesseN blir mod heter jag Urban" Ajdå.. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.