# 21 Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Nico: Vi får en länk till inlägget som såklart finns i tråden. Trådens namn blir anmälningens rubrik. Dvs. [ANMÄLNING] Trådens namn. Ja, om en "morot" kollat på en annan anmälan kan alla andra "morötter" också se den. "Morötterna" KAN vara vem som helst om den vill det men saknas orsak plockas varningen bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 är det admin som tar bort varningarna om någon morot skulle bli utröstad? och vad skulle egentligen hända om man varnade ut medlem nummer 6037...? eller det kanske inte skulle gå. jag har faktiskt en till, i topplistan över extralänk klick så står det på vissa länkar saker som t.ex."sveriges bästa jätte snabba svar". och vissa medlemmar finns med flera gånger. vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Kommer ihåg en morgon då anmälningsforumet syntes för alla medlemmar. Jag hann skriva ett meddelande där. :PHehe det där minns jag oxå... jag var inte mod på den tiden. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 har en fråga: kan en modd låsa upp ett låst ämne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 har en fråga: kan en modd låsa upp ett låst ämne? Låt mig säga så här. Vi kan låsa ämnen, vi kan klistra trådar, vi kan posta i låsta trådar, vi kan varna, vi kan editera andras inlägg, vi kan se IP-nummer, vi kan flytta trådar, vi kan "avklistra" trådar. Jag hoppas det räcker som svar. ;) Kort svar: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 har en fråga: kan en modd låsa upp ett låst ämne? ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 vad/vem e en modd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 (redigerat) en moderator. moderatorerna är det bääästa på hela sidan. utan dem skulle iiinte forumet fungera. de tar bort aaall spam, varnar medlemmar som inte sköter sig mm. det är inte olagligt att fjäska ;) Redigerat 7 Juni 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 haha lol :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 http://forum.fuska.se/index.php?act=Member...y=name&st=0&b=1 Där kan ni se alla moderators.. nico: Numera bannar vi medlammar som fjäskar i 3403525 dar :) Nä, fjäsk skadar aldrig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Hah...som om inte fjäsk skadar. *tänker sig fuska.se om tio år då morötterna m. medlemmar är alldeles korrumperade av fjäsk* ingen vacker syn det inte. En fråga jag har: Moderatorer slipper ni se reklamen, dvs. laddar sidan snabbare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Naepp, vi ser reklamen vi med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.