0013 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 säg vem nico, jag kommer inte ihåg -.- Shacti: förut kunde man se typ admin har gett 0013 121794628475 poäng(FM) t.ex. på en sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Jag har inte hackat nåt <_< Sa att listan fanns nånstans förut, det kan nån mod eller admin säga att det är rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 hrhr jag skrev det ju nyss >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Nope, går endast läsa PM ifall man gräver i Databasen. Detta gör vi endast ifall vi får in en anmälan då det är rätt krångligt och tidsdödande att söka i databasen. jaså kan det hända så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Men # 21 Svara på dom här frågorna Haru Skägg/ Mushtash (stavning) Haru eget hus/lägenhet? Haru snabb data ( Jag tror min är snabbare ;) skämt ;) men man vet aldrig) Hur många Hockey kompisar har du :P ? Varför kom inte löven upp till Kvalserien? ( För Kassa?) Skellefteå Aik ligger väldigt bra till i serien ELLER hur? Det var nog alla! :P svara på alla helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 hrhr jag skrev det ju nyss >_> Ja men jag skulle förklara för viktigpettern (^_^) att jag inte är en noobig hackare på 11 år.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 1337 hackare!??????!!?!?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) ok, modden hette nåt med [macke]. personen blev mod väldigt snabbt har jag för mig men jag ska inte gå in på detaljer för då blir admin sur (ok, radera detta inlägg om jag har gått för långt). det var i alla fall en massa om det och flera slutade på forumet i protest, typ alla mina forumskompisar :(... sen började det startas och stängas affärer och sånnt hela tiden så då hoppade jag oxå av... men för någon månad sen hittade jag hit igen :) Redigerat 31 Mars 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) har en till: vilka regler bryter användare mest mot? om vi nu hoppar över den om två inlägg i rad (hoppsan, och så skriver jag ett nytt inlägg istället för att ändra i en tråd med forumets alla moderatorer i...verkligen smart!) kan ni komma överrens om en 3 i topp lista över de som används mest och en 3 i topplista över de som används minst. Redigerat 31 Mars 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Ändra alla forumets inlägg? Ja Flyga (man vet faktiskt aldrig)? Ja. i ett flygplan iaf :-) Få hur mycket fm ni vill? Ja... Om man vet hur ;-) Moderera gruppforum? Ja Stjäla saker/fm från användare? Ja Portförbjuda användare helt? Genom att ge en 5:e varning. Admin IP-bannar. Trolla fram kaniner ur hattar? Ja. Har ni träffats nångång alla mods? nej Känner ni varann? nej Personliga frågor: Har du egen bostad? nej Har du skägg eller liknande? nej Vilken är din favvomaträtt? kyckling Jobbar du med nåt? inte just nu Hur mycket tid lägger du ner på fuska varje dag/vecka? just nu nästan ingen Haru snabb data Processor Model : Intel® Pentium® 4 CPU 2.53GHz Total Memory : 768MB DDR-SDRAM Video System Monitor/Panel : Standardbildskärm 19" Adapter : RADEON 9600 SERIES Physical Storage Devices Hard Disk : WDC WD2000BB-00DAA0 (200GB) Hard Disk : WDC WD2000BB-00DAA0 (200GB) Hard Disk : ST320082 2A SCSI Disk Device (200GB) Hard Disk : ST320082 2A SCSI Disk Device (200GB) Hard Disk : HDS72404 0KLAT80 SCSI Disk Device (400GB) CD-ROM/DVD : _NEC DVD_RW ND-1300A (CD 40X Rd, 16X Wr) (DVD 5X Rd, 2X Wr) Keyboard : Standard 101/102-Key or Microsoft Natural PS/2 Keyboard Windows System : Microsoft Windows XP/2002 Professional den duger Redigerat 1 April 2005 av suna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag har en fråga! Vilken är den älsta modden? E det du Suna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Juste dator ¬....måste ha kostat mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.