Hoppa till innehåll

Moderatorer


nico

Rekommendera inlägg

  • Svar 212
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Verkar som om jag har hamnat lite utanför diskussionen här, jaja.

Men iaf, ville bara lägga till att det kan finnas flera anledningar till att man inte lägger ut sitt foto hur som helst. Själv skulle jag aldrig göra det av säkerhetsskäl, vill liksom inte råka ut för oväntade saker... så om någon inte vill lämna ut sitt foto så är det egentligen förståeligt. ;)

 

Jag förstår dig, man vet ju aldrig vilka som kommer upp på forumet. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snart 17 år, bor med föräldrarna och mina syskon. Går 1a året på Gymnasiet, Samhällsvetenskapliga programmet.

Musiksmak? Lite av varje, men inte hårdrock, rap och sånt grejsimojs.

 

Bra att nån förstod vad jag menade, var rädd att jag var lite otydlig där. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har två frågor:

 

Kan vem som helst (av moddarna alltså) låsa upp ett låst forum, eller kan bara den som låste den göra det?

 

Kan alla modds se användarnas lösenord och sånt?

 

1. Moderatorerna kan låsa trådar. Och låsa upp dem. Spelar inte roll vem som låst tråden.

 

2. Nej, vi kan inte se någons lösenord.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ju hända vad som helst, nån modd kanske blir deprimerad på nåt sett, och få lust att förstöra för nån :S

 

Som KazeN^ sa så är det meningen med ett lösenord att egentligen ingen ska veta det, kanske föräldrar om dom inte har nåt med datan att göra, men annars ingen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Näää, bara allmänt deprimerade, kanske personligt, och slänger ut det bara över oss =D

 

Syftar inte på nån speciell, pratar av erfarenhet, sa mitt lösen till en jag känner till en hemsida, han och jag bråkade i skolan... Han loggade in och skrev en del dumma saker, och jag vart bannad 4 lifetime. Och jag gillade juhe den sidan.. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att, om en mod är deprimerad och gör så och förlorar sin plats, kan han hacka fler, om han minns lösen (detta händer ju aldrig men, påstår bara detta) så kommer han/hon säkert leka vidare (p.g.a. han(hon kanske känner att det inte finns nåt kvar att göra på sidan) leka vidare. Då borde man bannas istället. Men nu slutar vi prata detta, eftersom detta inte händer eftersom ni inte kan göra detta. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...