Gäst Old KnotVillage Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Hej! Behöver fusk till james bond Nightfire. har hittat fusk på cheatplanet.com och fuska.se men lyckas inte hitta filen som aktiverar consolen. //Karl :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Till vilken konsoll skulle du vilja ha hjälp ? Den konsollen spelet är till, i dennes forum ska du skriva förfrågan. Be en moderator flytta ämnet till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Old KnotVillage Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Consolen där man skriver in koderna i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Gameshark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Till vilken konsoll skulle du vilja ha hjälp ? Den konsollen spelet är till, i dennes forum ska du skriva förfrågan. Be en moderator flytta ämnet till rätt forum. Hmm... krångla inte till det så mkt :P Men enklare ord så menar Mellanmjölk: Skriv i det spel konsoll forumet där spelet finns... I t.ex X-Box forumet eller i Playstation 2 forumet eller vad nu spelet finns... Och så som jag har uppfattat allt är den så att du måste få upp en liten ruta där du kan skriva in alla koder etc. ;) har jag rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) Vafan. Det låter intressantare om man skriver det mer komplicerat.. :) Aja. Back to topic antar jag. Moderator, flytta tråden ? Inte för att ni vet vart, men. Ja. Chansa om inte annat :P Redigerat 22 Mars 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Om jag bara visste var den skulle. :P Får väl chansa på PS2. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Gå in på www.gameshark.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelgalnafilip Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Hej jag såg att du behövde fusk. Jag hittate en sorts hemlig gång på Dubbelspelsbanan som ledde till ett snipergevär som ligger under gong gongen. För att hitta det så måste man simma under den och klättra upp för en stege som finns där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg