Hoppa till innehåll

Nintendo-gruppforum(grattis)


Lander
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja men det blir ju så tråkigt att få vänta i flera månader. Om 25 personer ger bort 300 FM så blir det ju 7500 fm. Det är en ganska bra start. Eller hur? Men jag antar att folk snart börjar förstå det. Vill man ha ett forum så får man ju pumpa in lite...

 

Ja det skulle ju vara bra men vissa vill bara vara med för att det är gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 352
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

Okej bra vi har 23 medlemmar men jag såg inte att Frace12 hade bytt namn :unsure: Så jag hade tagit med Frace12 och Black_samus.

 

Edit:Mellanmjölk det beror ju helt enkelt på dom fler än 25 vill vara med ;) För om fler än 25 vill vara med så måste vi köpa en dyrare sort än GF.A025 Och då kan vi ju sätta en Medlemmskapris eller? Men det beror på hur många som vill vara med och det är ju bra med mycke medlemmar.

 

Tänk om alla kunde vara så bussiga att alla skänkte 700 FM då skulle vi ha ett GF nu :lol: det skulle vara svinbra men alla har inte så mycket FM -_- eller om någon/några sänkte 1000 fm .

Redigerat av Dr.cheat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Nej trollungen vi behöver ca 22000 fm.

Men nu har vi 25 medlemmar.

Ska iv ta något pris att bli medlem?

Kanske 500 (ne skoja)

100 kanske för annars kanske det inte blir nått GF.

 

Sista medlemen:Hinhaj.

Vissa av dom i klubben är aldrig inne på fuska.se.

Och det är 27 som vill vara med och om vi ska ha mer medlemmar Måste alla betala mins 400 fm.

Redigerat av Dr.cheat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej trollungen vi behöver ca 22000 fm.

Men nu har vi 25 medlemmar.

Ska iv ta något pris att bli medlem?

Kanske 500 (ne skoja)

100 kanske för annars kanske det inte blir nått GF.

 

Sista medlemen:Hinhaj.

Vissa av dom i klubben är aldrig inne på fuska.se.

Och det är 27 som vill vara med och om vi ska ha mer medlemmar Måste alla betala mins 400 fm.

 

De övriga medlemmarna utanför dom 15 "riktiga" bör väl betala 400 FM. Eftersom det var tänkt med 15 medlemmar först, har skrivit upp vilka som vart först ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...