Lander Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 PM:Jag skulle vilja ha många medlemmar men det blir ju inte lätt när man nästan aldrig får FM av er :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 (redigerat) Jag skickar so mykket jag kan... fast just nu har ja inte över 50 så.. Du får allt när jag fått upp lite till Redigerat 18 April 2005 av Paper Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Mig tog ni bort.. Visst :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 vet ej 33: jag har skickat över 1000 FM till dej samman lagt men jag skickar väl 1000 till då :) :P så att det räcker men sen så måste jag vänta ett tag till innan jag skickar nästa gång! Ps. om det inte blir nått GF så vill jag ha tillbaka min FM,ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Jag har också skickat typ 1000 FM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 ha d gjorde dom mellanmjölk ... ville du inte vara med lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Mig tog ni bort.. Visst :huh: Ja men du skulle vara bra i klubben, Men jag trodde du inte ville vara kvar på fuska.se och om du inte ska vara kvar vad är det för idé att ha han/hon i klubben då? men om du vill vara kvar i klubben ås är det helt OK :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Haha, nej. Det är lugnt, jag skulle bara störa mig lite, onödigt att ha någon i en klubb som ändå inte är aktiv. Visade bara att jag fortfarande fanns vid liv. Grattis till den som fick platsen - blir säkert skitbra ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 33 hu mycke ha vi nu? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 6161 fuska mynt nu när jag kollar. Eller har du på banken 33? Det har knappt växt något på länge...Snart får du lite av mig också, fast penga pungen kan växa ett tag till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag försöker vinna avatävlingar för att få fm men det går inte så vidare bra -_- Men jag kommer skicka in fusk & recensioner om ett tag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag skickar oxå fusk m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg