Skinnpytte Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Vem kommer att bli modd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) Den kommer jag inte avslöja ännu, Men den kommer jag avslöja till via PM någon gång. Om den inte vill så blir det en annan. (Fråga inte vem det är till mej) Redigerat 24 Mars 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Haha, jo, Frezy_man ;). Skönt namn. Jag skickar en del FuskaMynt strax, kommer förmodligen mer sen. Jag tycker att vi ska ha mer än 15 medlemmar.. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Okej då behöver vi mer fm för jag hade inte räknat med så mycket medlemmar :mellow: Jag trodde inte så många ville vara med men då skulle jag gärna behöva kite fm från er men det är frivilligt ännu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Från mig kanske det kommer mer cash senare, men det tar ju en stund att fylla på bössan:P...Men när planeras detta forum att öppna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) Njaa inget datum men runt april-maj-juni någon gång då. Men denna vecka har jag tjänat ihop något mycket ca 2000 fm och jag tackar alla som skickat FM till mig som sponsor :) och om jag fortsätter med detta kommer forumet öppnas snart. Om det med moderatoren:Jag kommer kolla vem som platsar som moderator nu i forumet. Redigerat 24 Mars 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 jag e me kan skicka 150FM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Okej bra. Det är 9 platser kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Kom igen nu allihopa. Ge våran kära Dr.cheat lite Fm. Man behöver inte hålla dom så hårt =P. Raska på lite också så att vi kan öppna forumet snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 dr.cheat fick du fm av mig ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag vill va med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 (redigerat) Ja det fick jag Paper yoshi. Rukario du får vara med ^_^ Det är 8 platser kvar. Vilka vill vara modd? jag kommer att lotta ut 2 st av dom som vill vara modd. Redigerat 25 Mars 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg