Lander Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Ja men det blir ju så tråkigt att få vänta i flera månader. Om 25 personer ger bort 300 FM så blir det ju 7500 fm. Det är en ganska bra start. Eller hur? Men jag antar att folk snart börjar förstå det. Vill man ha ett forum så får man ju pumpa in lite... Ja det skulle ju vara bra men vissa vill bara vara med för att det är gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 När vi tagit in 25 medlemmar kan vi sätta en kostnad för att vara med. Eftersom det kostar att köpa Fler Medlemmar-funktionen. Jag kommer att skänka lite FuskaMynt strax, bara skriva ihop lite mer.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 (redigerat) Okej bra vi har 23 medlemmar men jag såg inte att Frace12 hade bytt namn :unsure: Så jag hade tagit med Frace12 och Black_samus. Edit:Mellanmjölk det beror ju helt enkelt på dom fler än 25 vill vara med ;) För om fler än 25 vill vara med så måste vi köpa en dyrare sort än GF.A025 Och då kan vi ju sätta en Medlemmskapris eller? Men det beror på hur många som vill vara med och det är ju bra med mycke medlemmar. Tänk om alla kunde vara så bussiga att alla skänkte 700 FM då skulle vi ha ett GF nu :lol: det skulle vara svinbra men alla har inte så mycket FM -_- eller om någon/några sänkte 1000 fm . Redigerat 27 Mars 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 haha d skulle va perfect :D Men jag har typ inge fm skänkte allt:P Men skickar mer när ja sammlat ihop mer ** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Hur mkt FM behövs? (Ungerfär hur mkt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Hur mkt FM behövs? (Ungerfär hur mkt) 21000 tror jag Vi har ju runt 3500 så det fattas väldigt mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (redigerat) Nej trollungen vi behöver ca 22000 fm. Men nu har vi 25 medlemmar. Ska iv ta något pris att bli medlem? Kanske 500 (ne skoja) 100 kanske för annars kanske det inte blir nått GF. Sista medlemen:Hinhaj. Vissa av dom i klubben är aldrig inne på fuska.se. Och det är 27 som vill vara med och om vi ska ha mer medlemmar Måste alla betala mins 400 fm. Redigerat 28 Mars 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 jag har betalat över 500 om jag har räknat rätt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Nej trollungen vi behöver ca 22000 fm. Men nu har vi 25 medlemmar. Ska iv ta något pris att bli medlem? Kanske 500 (ne skoja) 100 kanske för annars kanske det inte blir nått GF. Sista medlemen:Hinhaj. Vissa av dom i klubben är aldrig inne på fuska.se. Och det är 27 som vill vara med och om vi ska ha mer medlemmar Måste alla betala mins 400 fm. De övriga medlemmarna utanför dom 15 "riktiga" bör väl betala 400 FM. Eftersom det var tänkt med 15 medlemmar först, har skrivit upp vilka som vart först ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 a tycker jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag vill vara med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag vill vara med! Du är redan med. Mellanmjölk: Det var en riktigt bra idé men odm här första Dennan, Nicklas1996 är ju aldrig inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg