niklas1996 Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) xb står för xbox klubb om ni vill vara med så får ni skicka 15 fuska mynt till mig :D det är 14 platser kvar så passa på ! :kung: vi är ett glatt gäng som gillar xbox och xbox spelen. :medieval: :cool: medlemar ----------------------------------------------------------------------------------------------- jag ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... EDIT # 21: Tog bort bilden på dig själv. Inte så smart att lägga ut på ett offentligt forum. Redigerat 22 Mars 2005 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 de här e GC forum så gå o säg de till de hos xbox ;) :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag tror inte du får så mycket medlemmar till din Xbox-klubb i ett Gamecubeforum. Är det ett gruppforum eller bara en allmän klubb ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
niklas1996 Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 ok mellanmöjlk är smart :D (jag la det i fel forum) men det va bra att jag fick lite fuska mynt för det :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Grattis då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Så komiskt att lägga det i ett gc forum! xbox och gc är ju värsta fiender! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
niklas1996 Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Så komiskt att lägga det i ett gc forum! xbox och gc är ju värsta fiender! är vi ??? :unsure: :unsure: ?????? men xbox är ju bäst i allafall :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 varför bifogar du onödiga bilder? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) lol.. han är stolt över sitt utséende ;D. Om det nu är han. Redigerat 22 Mars 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 plz sluta bifoga bilder hela tiden och det räcker med en tråd!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 visst är han en gullig liten pojke....? Och skall du köpa en gruppforum sedan eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Vem är det du har med på bilden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg