isMaNnen Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 en tjej hörde jag prata skit om mig :( och då gick jag fram till henne och skreck typ sluta snacka skit om mig!! :angry: och senare på dagen då kom hon och nästan grät får nånå hadde snacka skita om henne :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Äh, vafan. Snacka skit, det är inget farligt. Eftersom det mesta ändå inte stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Nej när ett gäng i skolan står i en flock och pratar skit om andra så stämmer kanske 10% av det som sägs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Äh, vafan. Snacka skit, det är inget farligt. Eftersom det mesta ändå inte stämmer. Nej, det har du rätt i.Och tänk på att man mycket väl kan snacka skit lite då och då utan att veta om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 skitprat ha en gång sa en att jag hatade rally ingen trodde honom jag älskar rally Fast jag slog honom sen (inte hårt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Varför snackar de skit? Och vilka är dessa människor? Dumma, inkompitenta idioter som gillar att tjafsa om olika saker. Har inget mer om att säga om detta ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Varför snackar de skit? Och vilka är dessa människor? Dumma, inkompitenta idioter som gillar att tjafsa om olika saker. Har inget mer om att säga om detta ^_^ Varför? De snackar skit för att de vill trycka ner andra människor och samtidigt bli populära..Det är så jag uppfattar det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Varför snackar de skit? Och vilka är dessa människor? Dumma, inkompitenta idioter som gillar att tjafsa om olika saker. Har inget mer om att säga om detta ^_^ Jag uppfatar då att dom tro dom är coola när dom snackar skitOch jag håller med dig Spirtual dom tror dom blir populära Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) Alla snackar väl skit om alla hela tiden, så jag har väl lärt mig att inte ta det till mig den där gojjan dom snackar. Om mina kompisar lyssnar, så vet dom ju att det inte stämmer, om det är någon annan som hör det, som inte är min kompis, så vet mina vänner och nära att det ändå inte är så. Dom får gå runt och säga vad f*n dom vill, mig kvittar det. Det är ändå inget känsligt dom pratar om. Redigerat 26 Mars 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Ta in åt dig, då. Det är lungt, prata med någon som bryr sig typ, antimobbningsgruppen eller skolkuratorn. Du vet ju själv att det inte stämmer.. eller ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 En kille i min bästis klass snakar skit om mej bara för att jag inte anmälde mej som frivilig till en sak på spanska lektionen (Vi arbetade i grupp och enligt dom var jag smartast) då blev jag sur och sen håller han på med sitt jäkla skit snack.. men jag är både större och starkare än va den lilla fjanten är så jag tror inte han vill möta mej i en mörk gränd ensam... Men de som snakar skit har 3 decimeter tjockt pannben och en microskopisk hjärna brukar jag säga :D Skit snack kan jö skadda en men de beror på hur känslig man är... Zdravo: Du gör inget fel, de är de andra som gör fel. grymt fel... Du har väll inte gjort dem någe? då är d väll dom som gör fel och inte du? Liket... nu får de ge sej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 de e jobbigt. så var de ett år i skolan helt plötsligt fryste alla utom två tre pers ut mig men jag hade int gjort nått. kämpa på zdravo nån stans finns de nog några vänner till dig med ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.