Hoppa till innehåll

Prata Skit

isMaNnen

Rekommendera inlägg

Gäst Soffan

Varför snackar de skit? Och vilka är dessa människor? Dumma, inkompitenta idioter som gillar att tjafsa om olika saker. Har inget mer om att säga om detta ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Varför snackar de skit? Och vilka är dessa människor? Dumma, inkompitenta idioter som gillar att tjafsa om olika saker. Har inget mer om att säga om detta ^_^

Varför? De snackar skit för att de vill trycka ner andra människor och samtidigt bli populära..Det är så jag uppfattar det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag uppfatar då att dom tro dom är coola när dom snackar skit

Och jag håller med dig Spirtual dom tror dom blir populära

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla snackar väl skit om alla hela tiden, så jag har väl lärt mig att inte ta det till mig den där gojjan dom snackar. Om mina kompisar lyssnar, så vet dom ju att det inte stämmer, om det är någon annan som hör det, som inte är min kompis, så vet mina vänner och nära att det ändå inte är så. Dom får gå runt och säga vad f*n dom vill, mig kvittar det. Det är ändå inget känsligt dom pratar om.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En kille i min bästis klass snakar skit om mej bara för att jag inte anmälde mej som frivilig till en sak på spanska lektionen (Vi arbetade i grupp och enligt dom var jag smartast) då blev jag sur och sen håller han på med sitt jäkla skit snack.. men jag är både större och starkare än va den lilla fjanten är så jag tror inte han vill möta mej i en mörk gränd ensam...

Men de som snakar skit har 3 decimeter tjockt pannben och en microskopisk hjärna brukar jag säga :D

Skit snack kan jö skadda en men de beror på hur känslig man är...

Zdravo: Du gör inget fel, de är de andra som gör fel. grymt fel... Du har väll inte gjort dem någe? då är d väll dom som gör fel och inte du? Liket... nu får de ge sej...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...