-=jedi knight=- Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jag spelade Super Mario 64 DS som Yoshi på Sunshine Isles och svalde en Spiny så slutade spelet att röra sig.(allt stannade. och musiken hackade/laggade eller nåt) Vad hände?! Var det inte meningen att Yoshi skulle kunna äta Spinies?(när Yoshi skulle ta den skadades han först av den sen fick han in den i munnen, och allt stannade) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 (redigerat) Jag spelade Super Mario 64 DS som Yoshi på Sunshine Isles och svalde en Spiny så slutade spelet att röra sig.(allt stannade. och musiken hackade/laggade eller nåt) Vad hände?! Var det inte meningen att Yoshi skulle kunna äta Spinies?(när Yoshi skulle ta den skadades han först av den sen fick han in den i munnen, och allt stannade) vad konstigt det har aldrig hänt mig Redigerat 23 Mars 2005 av paper_yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 det var av en slump Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 ok, allt verkar funka normalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Ja det måste vart en slump.Spelet kan ju inte stanna bara för att någonting speciellt hände på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Tror jag råkade pilla lite på spelet som sitter oskyldigt där bak på DS:et. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 det va säkert bara ett hack i spelet som med mitt ds då fick jag ett hack när jag prisis hadde dödat bowser 2 :( det var som att få en kniv i hjärttat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 men det som är så lätt... :D, klara det igen du kan, må kraften vara med dig, leda dig den kommer, *yoda* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 MEN DET HÄNDE NÅT FRUKTANSVÄRT MED MIG EN GÅNG!!!! NÄR JAG PRECIS HADE DÖDAT GRÄS-BOSSEN I ZELDA: WIND WAKER SÅ HACKADE SPELET!!!!!!!!!!!!! som tur var va han jätte lätt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Det är jobbigt när det händer...en gång klarade jag nästan hela super mario sunshine...men hadde såklart glömt att minneskortet var fullt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag och min kompis tävlade mot varandra i Wario Ware: Touched (alltså vem som kom längst på en story), Jag la ett steg under var han hade kommit och jag hade 4 extra kvar. Sen pillad ejag lite med pekpennan på dom två "kuddarna" som finns på övre delen av DS:et och hela spelet låste sig -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag och min kompis tävlade mot varandra i Wario Ware: Touched (alltså vem som kom längst på en story), Jag la ett steg under var han hade kommit och jag hade 4 extra kvar. Sen pillad ejag lite med pekpennan på dom två "kuddarna" som finns på övre delen av DS:et och hela spelet låste sig -.- L-R Knapparna?Eller menar du dem knapparna som dämpar "ner slaged" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg