frezy_man Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Nu har DS funnits ute på den svenska marknaden i ett par veckor. Vad tycker ni ägare om den...besviken eller positiv? Själv är jag ingen ägare till DS men har spelat på min kompis DS 5-10 timmar. Spelet jag spelat har varit Mario 64 DS. Tycker att man vänjer sig vid att springa runt med hjälp av touch screen, men har vid många stunder irriterat mig väldigt mycket. Tror aldrig att jag kommer att kunna utnyttja touch screen så bra som med en analog styrspak i Mario 64. Jag är lite besviken, även fast touch sreen fungerade bättre än jag först trodde! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Älskar den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 man kan holla in B-knappen för ann springa också! Den Är SUPER!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 VA?! Var det inte Y-knappen man springer med i Super Mario 64 DS? B Hoppar man med eller vad snackar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Kolla i instruktionsboken där borde det stå det rätta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 (redigerat) han har väl bara skrivit fell... <_< y: spring snabbare b: hoppa a: slå/ta ut tungan x: zooma ut/in med kameran Den var bra. Köpte Mario. har 12 stars. Bowser är störande. *suck* Redigerat 23 Mars 2005 av Liquid Silk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Har nåt på 70(orkar inte kolla när jag inte spelar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 sääkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 (redigerat) Ok, jag kollar då... Jag har 71. Lätt att skaffa bevis utan kamera <_< Men jag kan ta ett foto med mobilen. Men jag vet inte hur man ska ladda upp bilder med en mobiltelefon. Redigerat 23 Mars 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 (redigerat) Det är vell inge svårt att få tag i 71 stjärnor när man får ca 10 nya stjärnor per dag <_< Och spelet är dessutom något enkelt. Men då kanske -=jediknight=- spelar ganska ofta ;) 100 inlägg nu Redigerat 23 Mars 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 testat den 1 gång men tyckte den var fantastisk :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jag fick några stjärnor för några timmar sen när jag hade nåt på 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg